Naam:
Foto’s:
556
Video’s:

Over ons

Wij zijn Chantal en Jordy. Eind 2013 zijn we allebei afgestudeerd. Chantal rondde twee Masters aan de Rechtenfaculteit in Maastricht af, Jordy rondde zijn Bachelor Economie & Bedrijfseconomie aan de Erasmus Universiteit in Rotterdam af. Op 16 december 2013 hebben we Nederland verlaten voor een vier maanden durende reis door Zuidoost-Azië.

Over onze reis

Reizen, een mooie wereldreis.. dat spookte al even door onze hoofden. Naarmate het einde van onze studietijd naderde werden deze fantasieën steeds serieuzer. We zagen ons al zonnebaden op de stranden van Bali, gokken op ‘the Strip’ van Las Vegas, de samba dansen in Rio de Janeiro of vanuit een jeep de ‘Big Five’ spotten in Zuid-Afrika. Kortom, elke locatie zou goed zijn, zo lang de reis maar lang en ver was. Uiteindelijk is het de prachtige regio Zuidoost-Azië geworden. Op de planning staan in chronologische volgorde Thailand, Laos, Vietnam, Cambodja, wederom Thailand, Maleisië, Bali en omdat we het niet af kunnen leren nog één keertje Thailand. Van half december tot half april zullen wij vier maanden lang gaan genieten van deze mooie landen!

Bezochte landen

Wij hebben 7 landen (3%) bezocht:

Cambodja, Indonesië, Laos, Maleisië, Nederland, Thailand, Vietnam.